Translate

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Porady o radzeniu sobie z finansami osobistymi

Niedawno podjęłam się akcji darmowych porad dotyczących radzenia sobie z finansami osobistymi. Wiem, że jest dużo osób , które sobie z różnych względów nie radzą. Czasem jest to wynik podjęcia jakiejś złej decyzji finansowej , która ciągnie się za kimś i konsekwencje przerastają w końcu człowieka. Czasem jest to wynik zwykłej nonszalancji w stylu, jakoś to będzie. Ale najczęściej kompletny brak kontroli i brak planowania. Wydawało by się , co tu planować od wypłaty do wypłaty jest 30 dni i musi starczyć. No właśnie szczególnie wtedy gdy starcza tylko od wypłaty do wypłaty potrzebna jest pomoc. Uwierzcie mi robię to na prawdę bezpłatnie i niczego w zamian nie oczekuję. Wierzę po prostu że dobre uczynki są nagradzane przez siły wyższe. :-) Mam chęć pomagania to korzystajcie. Nic nie ryzykujecie, jeżeli uznacie że moje rady są do kitu to co się zmieni ? Nic ! Możecie nadal robić wszystko po swojemu ja tylko sugeruję pewne rzeczy nikogo do niczego nie zmuszam.

Zatem dla tych którzy jeszcze nie wiedzą przypominam że w każdy poniedziałek , jeżeli oczywiście nie jest to święto od 18.00-20.00 służę swoim czasem i wiedzą.
Wcześniej zadzwońcie zarezerwować termin : 696 434 162

Brak komentarzy: